Wings, May & Lefthanded


Maaf jika klip rock saya membosankan! Ni pulak panjang sikit. nak dekat 10 minit! Tapi saya amat suka lagu Srikandi Cintaku yang hanya dimainkan di akhir klip ini. Apa nak buat?

Medley yang disampaikan oleh gergasi rock Awie, Mus and Nash merupakan lagu2 zaman persekolahan. Alahai.. manalah saya tak rasa sentimental?

Walaupun Abg Nash dah nampak mcm pakcik Nash and Awie mungkin tak sesegak dulu, tapi masih dapat membuat hadirin bersorak gembira. Tetapi bagi saya, saya tak sangka Mus makin mantap persembahan. Cara tarik nada and suara 100% rock habis.

4 comments:

yuRa said...

tapi...tapi...tapi... sejak dulu lagi suara mus baik ah beb! :p

yuRa said...

adoi! srikandi cintaku sering mengingatkan saya zaman semasa dalam kursus tiga bulan.

seri kelana! hahaha

yuRa said...

waah .. yang berkot dan bertali leher pun berikan standing ovation ya? dahsyat pukulan rock lentuk ni. :D

tapi memang persembahan gerek. respek sama lu, braders! hahahah

melayudilondon said...

Betul! Sampai standing ovation segala. tak lah macam konsert Semangat Zaman di Singapura dimana para hadirin hanya duduk saja, takde response. Sampai Yantzen cakap "Alamak, semua dah taubat ke?" dan Rahim Maarof kena cakap "Beri semangat sikit....."